Familjen förkyld!

Började på ett inlägg igår, men orkade inte skriva klart  de! Jag och Ottilia har blivit förkylda, usch hatar att vara förkyld!  De värsta med att Ottilia är förkyld är att nätterna blir jobbiga, eftersom att hon får så svårt att andas.
I morse så steg jag upp vid halv åtta och klev in i en varm dusch, gud va skönt! plus att efteråt så vart man ju hur pigg som helst!! Pigg behövde jag bli för idag var jag ju på intervju på Herrgärdets vårdcentral, fick träffa dem andra undersköterskerna och fick se lokalerna, nu är de bara att vänta på att dem ska ringa, hoppas!!

Efter intevjun så åkte vi och köpte en grind ner till källaren, vart jätte bra! Just nu sitter jag och väntar på weine vi ska ut och övningsköra :) Känns som en skön fredag, huset är nystädat och vi har en fullproppad kyl med mat :)

Mot kvällen så skulle Linnea och rg komma förbi, trevligt trevligt annars består dagen utav PLUGG!! Snart ni!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback