BVC

Idag så var vi på BVC, Ottilia väger nu 7975g och är 67,1cm lång! Har växt en del sen förra gången, bra gjort tjejen! Trodde inte att hon skulle ha gått upp nått eftersom att hon har haft vinterkräksjukan och så men de hade hon! Efter BVC åkte vi till min mammas jobb och hälsade på lite, väldigt uppskattat! Ottilia vart trött så jag tog bilen och körde runt lite så hon fick sova innan vi skulle till Öppna. Var på öppan och som vanligt var de fika och sångstund sen vart de pyssel på högnivå gjorde en pekbok till Ottilia, HAhha riktigt hand made!!

Nu på kvällen så har jag mest tagit de lungt, lagt Ottilia och vikt tvätt! Nu blir det att kolla på Linda Rosing pogrammet, sen House!! Imorgon ska vi bara vara hemma och ta de lugnt, ska bli väldigt skönt, jag hoppas på att få sova lite längre i morgon men de kan jag inte hoppas på!!


Go kväll!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung mamma

min kompis unge väger lika mycke o han är inte ens tre månader, hahaha! sjukt :P

2009-03-30 @ 11:01:56
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback