Vart..

Vart tog bilderna vägen som jag lovat, jo kära bloggläsare tiden är den som hindrar mig.
Igår var jag aldelles för nervös för att ens öppna datorn.
Lovar er bilder imorgon, för idag är mitt huvud i pumpad en massa ny info om min nya arbetsplats.
så jag vet knappt vad jag skriver, tankarna bara snurrar.

De gick bra på jobbet, känner mig inte ritkigt varm i kläderna, men vem gör de första dagen?
Imorgon är jag ledig vilket passar oss perfekt, för då får jag vara med på Ottilias dagis.
Idag hade de gått super på inskolningen, fröknarna hade till och med fått en varsin puss innan Ottilia gick hem.
Söt unge.
Får se hur de går imorgon, har en känsla över att de kommer att bli en lätt inskolning men vem vet, kankse vänder det.

Tack Mailn, ska försöka åka ner dit runt den 20:e.
skulle vara perfekt med en vinteroverall för halva priset.

Nej nu är de Harry Potter och en kvällsmacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback