URF Dag 2.

Sitter just nu i bilen påväg hem.
Då var URF 09 avklarad.
Hemskt vad tiden gick fort, nu är det bara 1år kvar tills nästa..

Igår var de hur bra väder som helst, var lite rädd över hur de skulle gå med Ottilia i värmen.
men de  var ingen fara, de fanns gott om skugga.
Igår satt vi mest och lyssnade på alla artisterna,
Ottilia sprang runt lite men annars tog vi de bara lungt.

Igår morse innan festivalområdet öppnade gick vi runt i Uppsala.
Allt är så himla fint här.
Var in och kollade i en affär där dem bara sålde ekologiska varor, hel häftig.
Sedan var vi in i en saluhall och en massa andra häftiga affärer.
Fyndade på Indiska hann jag också med.
Köpte en tulpanvas, stort glasfat, en tillbringare och en ljuslykta allt för 138kr
Halva Rea priset med andra ord.
Känner suget efter att gå ner på stan idag och kolla in strandsrea.
Skulle vara prefekt att köpa en rea overall till vintern.
Ja jag tänker redan på de :)
Har faktiskt redan inhandla den första julklappen.
man måste ju vara ute i god tid, Hahha.
Detta är jag i ett nötskal.

Nej nu ska jag flörta med J så vi kan åka ner på stan en snabbis.
Vilket jag tror blir väldigt svårt.

Bilder kommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Malin Öhman

Hej svejs! Strands rea på overaller brukar vara runt den 20:e augusti, då kan man fynda förra årets kvarvarande overaller för halva priset, många kända märken som Reima, Didriksson m fl. Ha det gott! Kram Malin

2009-08-09 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback