TVÅ POJKAR.

Har jobbat idag såklart.
vart till och med att jag jobbade över en timme för de var verkligen Kaos på jobbet.
Pengarna rullar in...

Idag fick jag ett trevligt sms av Sara.
Hon fick två tvillning pojkar!
Grattis till er!
Nu är du trebarns mamma :)
Längtar efter att se dem små grynen.


Imorgon ska jag till tandläkaren.
Phuu.
Pengarna försvinner lika snabbt som man får dem.
efter tandläkaren ska jag hämta korten på Ottilia och sen kolla in lite overaller.
Ja jag vet att jag är tidigt men de är bra om man är tidigt ute, då får man de man vill!!
Efter allt detta blir de lunch med den bästa och sedan jobbet...


Åhh vad jag gillar livet just nu!!
Fastän J är arbetslös, men troligen får han snart jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback