Toppen.

Enligt J gick de bra på intervjun, hon lät posetiv.
Så nu återstår de bara att vänta och se.
Ottilia vart idag lämnade på dagis 07.10.
Första gången som hon börjar på dagis så tidigt.
Hade gått jätte bra, förutom att hon hade ramlat på trappen och slagit upp pannan och örat.
Fröknarna såg lite oroliga ut när dem berättade om händelsen, verkar som att
dem var oroliga över vad jag skulle säga.
Skrattade och sa Ja du hon är en riktig liten klätter apa.
De är inte första gången hon ramlar och slår sig.

Efter dagis åkte vi hela familjen H och handlade.
idag testade vi att använda en sån där bilkundvagn.
Ottilia super gillade den, men vi vart mindre glada när hon kom på att
hon kunde hoppa ur och i den.
Tog bara en timme längre att handla än vanligt.

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag vart och träffa Lollo.
Prata de om allt mellan himmel och jord.
Just nu lägger J Ottilia och jag håller på i köket eller jag tog lite pause nu.
men tror de är dax att fortsätta.

Imorgon blir de att sova ut, sedan blir de Ortosport och marknaden.
senare på kvällen ska jag ta mig en sväng förbi Sarah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback