Otur.

Igår vart de kräftskiva här hemma.
Gänget samlade sig och vi åt lite av varje.
J och jag harde ordnat hela dagen för att få ihop ett lång bord.
Till och med åkte vi och köpte ett uppfällbart partytält för 699kr.
Pengar som vi igentligen ska spara (sparkontot)
Kvällen vart kall och regning så i slutet av kvällen satt vi inne i vardagsrummet.
Synd bara att vi glömde ta ner tälten.
för imorse när vi vaknade kl 7, så var båda tälten helt förstörda.
benen var helt böjda och taket helt spruket.
Vart helt förstörd.
Party tältet var inte mer än 18 timmar gammal och redan trasigt.
tyvärr gick även J´s föräldras tält också sönder som vi lånat.
Hela förmiddagen har vi hållt på att städa och donat efter går kvällen.
Har fortfarande ångest över tälten.
Under förmiddagen har j pysslat ihop ett tält av båda två, så nu hoppas vi på att de går att
fälla upp detta, för isånt fall så får J´s föräldrar de av oss.

Kommentarer
Postat av: bella

fan va dåligt samvete jag får! inte ska ni behöva köpa ett sånt dyrt tält för att vi skulle vara hemma hos er. om alla ger er typ 50-100 kr så är ju alla med på att betala tältet. för jag tycker inte att ni ska bara få betala.



tack förresten för igår becc! du är underbar bara så att du vet! puss

2009-08-16 @ 20:06:08
URL: http://bellasdagar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller med Bella, fan vad tråkigt!! klart ni ska få pengar, det tycker jag inte är mer än rätt! Ni ska ha ett nytt tält! Tack iallefall för en super trevlig kväll!! <3

2009-08-17 @ 10:39:26
Postat av: p

kunde inte hålla med bella mer!8förengångsskull) de e klart att vi ger er pengar de va ju inte direkt ni två som satt ute mest. å de gjorde inte så mkt att de regna för de va ganska mysigt på nå sätt, fast en aning skönare inne;) du e så förbannat bra becc :)

2009-08-17 @ 17:45:47
URL: http://pillivanilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback