Måndag.

Idag slutade jag vid halv tre, extra lång dag idag.
Hahha.
Tycker synd om er som jobbar ända till fyra.
När jag kom hem vid tre stod maten på bordet.
Vart veg. lasagne.
Ottilia åt två portioner.
Vart helt chockad då hon i vanliga fall vägrar äta hemma lagad mat.
Ja vårat barn är en matburks ätare, så vi har kämpat med hemma lagad mat ända sen hon var 6 månader.
men icke.
Men nu hoppas vi verkligen att de vänder.
Skulle vara skönt att slippa burkarna...

Efter middagen tog vi en sväng förbi ängsö.
kastade stenar i vattnet ( det tyckte Ottilia om) och kollade på båtar.
Sen åkte vi hem och klippte gräset och klippt häcken. :)
Igår bestämde jag mig för att börja gå ut och gå medan J lägger Ottilia.
Idag vart den en runda. ca 1 h tog de.
Så himla skönt att vara ute i friska luften får en att känna sig lite mer mänsklig än vanligt.
Rätt rolig promenad vart de, gick förbi en bil som stod parkerad vid vägen,
såg först ut som att de inte var någon i bilen men när jag är precis vid bilen
vänder sig en kvinna som sitter åt fel hål på förarplatsen,
men shit de är ju en man under, dem har ju sex.
Båda två tittar förvånat på mig och jag försöker att gå snabbare än innan.
På mindre än en sek har dem startat bilen och försvunnit.
HAHha.

Nej nu ska jag gå ner och hjälpa j med vårat projekt nere i källare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad kungligt :P

2009-08-24 @ 22:28:20
Postat av: Johanna H

Haha vad kungligt :P

2009-08-24 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback