Ledig dag.

Skönt med en ledig dag så här i veckan. :)
Synd bara att Ottilia fortfarande har inskolning, dem tyckte att hon inte skulle vara ledig idag för de
är bra ifall hon går hela veckan ut, annars kan hon bli förvirrad.
men hon går bara 9-14 :)
Idag ska jag lämna henne för första gången :)
spännande.
sedan ska jag in till Dennis nya lägenhet och hjälpa J där.
fastän de är min lediga dag så har jag bestämmt mig för att åka på vårat våningsmöte på jobbet.
känner att de behövs om man ska komma in i gänget. :)
Så de blir en fullspäckade dag.

Igår efter middagen åkte vi in till stan för att köpa gossip girls boxen, säsong 1.
Har blivit helt besatt av de.
igår var jag upp sent bara för att titta klart på cd2 av 5.
Måste kolla upp om säsong 2 finns?
skulle vara perfekt för snart börjar ju säsong 3.

Idag kommer de kanske att bli en sp dag, berättar senare ikväll :)

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning för snart blir det bilen till dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback