Kalas.

De vart busborgen för våran del.
När vi åkte där ifrån vid halv två, sken solen.
så typiskt, men parken zoo har öppet ända tills den 12 september..

Efter busborgen åkte vi hem till mamma.
mamma fick vara barnvakt åt Ottilia medan jag och Felicia åkte och handla.
handla lite mat, så nu finns de mat ända fram till LÖN.
HAhha. tur för oss.
Ottilia somnade i bilen på väg hem.
så nu har jag hunnit packa upp varorna och tagit fram kalaskläder till Ottilia.
jajja mensan, snart om exakt 10 min är de kalas.
Channel fyller 13 år!
Ni kanske undrar varför jag sitter här när de är bara 10 min kvar tills de börjar?
Jo ni, för vi bor nämligen 3 min infrån svärföräldrarna.

Ikväll blir de Harry Potter.
Nu återstår bara sista filmen som går på bio sedan har vi alla!
Toppen bra, när barnen blir större..
Måste beställa Gossip Girl säsong 2, slukade igenom hela säsong 1 påmindre än 3 dagar.
De ni.
Vilket kvällsliv jag har. :)
HAhha..

Nej nu är de kalas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback