God morgon.

Äntligen helg!
2 dagar ledigt sedan är det åter till jobbet.
Phuu..

Igår jobbade jag 15-20, därav inget blogg inlägg.

Igår morse åkte jag och lämna Ottilia på dagis, som vanligt kutade hon in och jag fick hastigt en vinkning.
känns skönt att hon ÄLSKAR dagis.
jag for vidare till stan, först vart de tandläkaren, ingen billighistoria.
Sedan gick jag förbi Strands för att kolla in fjolårets overaller, fanns en hel del och jag hittade en till Ottilia.
Vart en lila, 495kr! Jatack!
Är lite osäker över storleken men de vart 86.
Ska hem till mamma idag så jag ska råd fråga henne.
Igår hämtade jag våra efterlängtade kort på Ottilia.
Så himla fina, ska ta kort sen när vi har fått upp dem.
Efter stan åkte jag till Dennis nya lägenhet, där väntade Johannes på mig.
Vi gick och åt och sedan for jag och hämtade Ottilia på dagis.
Sedan vart de jobbet..
När jag kom hem i gårkväll så var Johanna, Linnea, Niklas och ko här.
Vi snackade en massa och kollade på film.
Ja de var min fredag.

Idag är de Lördag och vi ska till Busborgen.
var egenligen tänkt att vo skulle åka till parken zoo men nejtack inte
i de här vädret.
Få se annars vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: sara

hmm... jag funder på att skaffa ett barn bara för att ha en ursäkt att åka till busborgen varje helg:Phaha

2009-08-23 @ 12:47:33
URL: http://memyselfandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback