Fredag.

Igår var de min lediga dag.
Den enda på hela veckan..
Fick sova ut till åtta och sedan var det upp och hoppa.
Gjorde mig i ordning och sedan åkte vi in till stan.
Gick upp på Ortosport och fick massage för min stela rygg.
Åhh va härligt de var, ska dit nästa vecka igen.
Medan jag hade legat och haft de härligt hade J åkt runt och inhandla grejer till
vårat projekt i källaren.
Vi mötes upp och åkte hem.
Dagen rullade på och vi for ner till höstmarknaden vid 5 tiden.
Fick sällskap av Nadia, Rickard och Tuwa.
Vi åt Langos och gick runt och kolla.
Klockan sprang förbi och vi tog bilen hem.

Lämnade av J och Ottilia och 
tog bilen till Sarah.
Vart en hel del prat och smaskiga efterätter :)
Vart ingen alkohol för min del, så jag skjussade in brudarna ner på stan.
Åhh va roligt vi hade det.
Allihopa satt och stor sjung åt gammla låtar vi lyssnade på 2007.
De vill säga Akon och en massa andra godingar.
En super trevlig kväll!!

Idag blir det att jobba 13-21..
innan jobbet ska jag försöka att röja lite här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback