Våren är här.




Ilördags hittade jag mina första tussilagon, Nu är Våren här.
Nu är de bara att börja kolla efter citronfjärilar och efter 3 st är sommaren här!
Igår gick jag och la mig väldigt tidigt, hade jätte ont i huvudet, näst in till migrän. Ursch.
Otilia kunde inte alls koppla av igår, hon somnade nog vid halv tio, hoppas inte de kommer att fortsätta,
Vi trodde att hon skulle sova längre idag, eftersom att hon gick och la sig så sent, nej då upp kl 6.

Vart faktiskt lite depremerad i går, när vädret var så himla dåligt,
men nu skiner solen och man blir full med energi!!

Har lovat Sarah att vi skulle hitta på något med William och Ottilia, får se hur de blir..
Blir säkert super.

Igår bestämde J och jag att, vi ska behålla Weine och Ylvas bil. Dem är skyldig oss pengar och dem erbjöd oss deras r5 istället. Eftersom att vi behöver en till bil så tog vi den, J vart överlycklig! Han älskar såna bilar, så de är hans nu. Eftersom att vi inte vet hur allt kommer att bli ekonomiskt så har vi bestämmt att, har vi inte råd med den efter sommaren så ställer vi antingen av den eller så säljer vi den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback