Vallby frilufsmuseum.

Idag slog Ottilia upp sin blåå kl 05.30. Själv var jag så himla trött,
så jag låg och drog mig och de var inte uppskattat av Ottilia.
Hon klättrade och slog på mig, när de inte hjälpte så började hon stoppa fingret i ögat på mig.
Ja de var bara att ta täcket och gå och lägga sig i soffan, så fick Ottilia leka lite i vardagsrummet.

Nu sitter jag här, försöker hitta lite kläder till Ottilia, men de finns ju ingen bra internet sida, vill inte ha allt för dyra kläder.
nån som vet en bra sidan?

Idag så ska Kristina, Nadia, Joanna, Jag och alla barnen åka till vallby frilufsmuseum och kolla in djuren.
blir perfekt i de här härliga vädret!!

Kameran följer så klart med!!
Nu ska jag passa på att klä på mig medan Ottilia sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback