Ursäkta..

Blogg torkan, men har bara kännt mig allmänt irriterad dem senaste dagarna.
Men idag så fick jag "städa" av mig allt :)
Först började dagen med att jag fick sova lite längre än vanligt, Ottilia vaknade kl 8.
kände att jag inte orkade sitta hemma och ta mig mod till att städa, så jag beslöt mig för att åka hem till mamma.
med bensinmätaren nästan på noll for vi hem till mamma.
spenderade hela dagen där..
Vid fyra hämtade vi J och åkte hem.
kollade mitt konto idag och chocken kom -203kr?
Va fan är de här?
självklart hade Maxi segat på att dra sina pengar och hade tragit allt nu.
Kuljul.
Med ett ekande kylskåp och en bil med ingen bensin ska vi klara oss hela helgen ut.
Kul bara att vi ska på bernaldos "fest" och mormor som fyller på söndag,
Humm.. Hur ska vi trolla den här gången??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback