Storstädning.

Idag har vi storstädat här hemma, ursch va trött jag vart i kroppen..
De tog verkligen hela dagen, eller ja halva iaf.
Fick en chock i dag vid ett tiden, då ringer de på dörren och där står J.
Men han slutar ju kl 4.
Tydligen inte när de är dag före röd dag. Hihi.
Vart så himla glad!!
Vi for in till stan och handlade klart alla påskägg och presenter.

Men märker verkligen att Ottilia tycker att de är jobbigt när hennes tänder är på väg igenom.
Dag har hon vart väldigt gnällig och har bara velat sitta i mitt knä.
Har ätit dåligt och nu vägrar hon sova..
Tycker så himla synd om henne. Pluttan!

Imorgon ska vi upp och fixa oss och sen bär de av till Riddarhyttan,
För er som inte vet så bor min farmor och farfar.
Var ett tag sen jag såg alla, ska bli så himla kul.
J tycker att de ska bli extra skönt att åka dit för jag ska köra, Hahha han är så himla rolig.
Första gången som jag kör "långt" :) Men de ska gå fin fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback