Stina 8 år

Idag är de ingen vanlig dag utan de är stinas 8 års dag, Hurra Hurra hurra.
Mitt i all påskfirande vart de kalas.
Hehe.
vart en hel del goda saker på kalaset.
något som jag skulle ha hoppat över, men jag tog inte alls nå mycket.
HAha.
Älskar att vara hemma hos dem, tycker att dem har de så himla mysigt.
Efter att vi hade vart där åkte vi till Maxi för att köpa en docka till Ottilia.
Ni läste rätt.
En riktigt bortskämd unge,hon tyckte de var jätte roligt med dockan hemma hos stina och
så klart vart jag lite svag och åkte och köpte en till henne.
Oohh som hon säger!!!

Imorgon blir de Öppna förskolan, vi ska måla med fingerfärget.
Vi ska måla massa, så jag kan rama in och hänga upp.
självklart hänger kameran med så bilder ska ni få se imorgon kväll

Nu är de familjen annorlunda!!

Kommentarer
Postat av: Pank

Åh om vi hade så mycket pengar..Du handlar jämt å är istan för jämnan..här sitter vi å har knappast råd att åka med bilen...men man ska vara glad att det går runt.

men det blir nog vår tur att shoppa som dig..måste va härligt..

2009-04-14 @ 16:35:53
Postat av: Pank

Du är lyckligt lottad som bara kan handla..och så skulle ni bygga altan å lekstuga mm måste va sköntmed så mycket pengar..Har fått sommar jobb 3mån så vi också får in lite klöver..då ska Selma få en docka..

2009-04-14 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback