Söndag.

Idag är de söndag, sista dagen på veckan.
Imorgon är de måndag och en ny vecka.
på lördag fyller jag 20år!!

Idag har vi mest hållt på utomhus i de fina vädret.
först på morgonen gick vi en långpromenad.
Sen har jag målat målat och målat.
Vid 14 gick vi till bygdegården och var med på blomauktion.
fick med oss två blommor hem och 3 jordgubbsplantor.
perfekt för våran trädgård.

tänkte skriva upp vårat schema för veckan.
Måndag: Bm kl 13.
Tisdag: Öppnaförskolan
Onsdag: Arbetsinterjuv.
Torsdag: Valborg
Fredag: Mitt 20 års kalas
Lördag:Kryssning
Söndag: Kryssning.

Glömde berätta för er att igår så köpte jag mig ett par nya skor.
ett par ecco :) Kanske inte de snyggaste men fy fan va sköna.

Nu ska jag ladda upp lite bilder till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback