Puhh..

Oj vilken dag de har vart idag.
både jag och Ottilia har haft en väldigt lång och tråkig vecka,
men idag då har vi haft fullt upp och väldigt roligt.
Vi stratade dagen med en härlig promenad i de härliga vädret.
Efter en timmes promenad kom vi hem.
Jag duschade och Ottilia lekte i sin badbalja :)
Vi pratade ihop oss med gänget och vi beslöt oss för att åka hem till Nadia
för att umgås med alla.
J tog bilen i morse så vi fick snällt sitta och vänta på bussen.
Efter en timmes bussåk, var vi äntligen framme.
Kristinas vägbeskrivning var dock inte den bästa - Raktfram, bara raktfram. HAHa
Du är söt du.
Vart en del bus och så vart alla barn trött, så vi gick ut på lång promenad.
Stannade vid en lekpark och Tuwa fick i sig dagens måltid.
J kom och hämtade oss och vi for hem.

Nu på kvällen så har jag vart och storhandla på Maxi, fick trevligt sällskap av Channel :)
Så nu slipper vi handla imorgon då de är fredag och Löning.

Imorgon blir de stan, hem till gammelmormor och kasta skräp på återburket, En fullspeckad dag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja men va fan du skulle ju inte svänga inte gå tillbaka utan du skulle ju gå rakt fram.. Ska jag säga nej fan gå hem istället??

Hahaha.. men jag håller med dig.. Jag är värdelös på att förklara saker och vägar :) hahaha Du är inte den första:) haha men jag älskar dig ändå :D

2009-04-24 @ 22:00:04
URL: http://metrobloggen.se/laurasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback