Pippi orange.

Ja rubriken beskriver mitt nya ja, min nya hårfärg!
De roliga med de är att jag är ensam ivärlden med färgen a förutom pippi då.
Kan inte riktigt förstå varför jag behåller färgen men sån är jag!

Ja idag satt jag på mig en sjal på huvudet och begav mig ner på stan.
Träffade Kristina, nadia och Mia och självklart alla barnen.
Vi tog hos ner till bredbar och käkade lunch.
vart lite bus i en lekpark också.
sen så skulle fynd drottningen (jag enligt Nadia) hjälpa henne med att hitta nått fint för ett bra pris.
Kan väl inte direkt säga att jag nåde upp till min titel, iaf inte idag.
men man kan ju inte alltid fynda...

Efter stan så har jag vart hemma hos mamma, vi drog till frisören som hjälpte mig hitta en pippi orange färg.
Fann en stackare långt långt in i förrådet.
Tacka gudarna för de.
Färgat håret och Ottilia har busat i massor med Joel.

Nej nu ska jag plocka fram alla betyg och grejs för imorgon ska jag till bemaningtjänst.
hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback