Pengar?

fick en kommentar av pank, som tyckte de verkade som att vi har en massa pengar.
vet inte om alla tycker de? kanske framstår de som att vi är rika?

Kan inte direkt hålla med kommentaren vi fick, visst kanske vi har de bra ställt men de är inte så att jag shoppar en massa, när jag väl handlar så köper jag på rean, till och med till Ottilia, vi skulle aldrig ha råd att köpa kläder på pop eller moa och max, dem affärerna som kanske är självklara för andra. eller att köpa ett par nya skor, vilket jag bara jag skulle göra ifall de var rea. Kameran vi köpte är bara lånade pengar från vårat "sparkonto" Vi bor ganska billigt, och vi sparar en hel del pengar så vi kan unna oss saker sen, som tex en ny altan, vilket inte kommer att kosta oss så mycket, eftersom att J är snickare så slipper vi betala nån arbetskostnad och virket har vi rabatt på. pengar till altanen får vi från vårat sparkonto där vi har sparat. Igår när vi köpte en docka så köpte vi en för 59kr. kan inte säga att de är så mycket pengar, men för vissa är de de, och de kommer de sp att vara när J blir arbetslös.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallååå :P jag måste bara få skriva här att jag beundrar er som tusan, som är så otroligt duktiga med ekonomin.. Vi har ju inte heller de bäst med vännen pengar men man gör ju så gott man kan, och det vet jag att ni gör!! Ta inte åt dig av såna knäppon.. NI är gryma, och kommer alltid att vara DET!! <3

2009-04-14 @ 20:11:41
Postat av: Lotta

Nu är det väl till att tänka...Pank är kanske pank och inget knäppo...hon (han)önskar väl sina (sitt) barn mer kanske...klagade hon på din ekonomi??

Man uppfattar tydligen saker olika..

Jag läste det som hon var deppad..

Jag uppfattar också att ni har god ekonomi..det ska du väl vara glad för!!!

Många har det tufft i dessa tider..

2009-04-15 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback