Påskdagen.

Åhh..
har precis satt mig för första gången idag.
Hela dagen har vi spenderat i de fina vår vädret, i vår trädgård!
Nu äntligen är häcken på plats på ena sidan och den andra är på börjad.
Har tagit lite tid men så är de när man har en lite hulda maräng som kryper omkring överallt.
tack och lov att hon inte har fått solsting.
Vi ställde upp ett solparasol som jag tyckte hon kunde sitta under, a visst.
hon var nog minst där.
just nu står hon i sin lärgå vagn och smyg tittar på tv.
Ajabajja säger jag men hon bara skrattar åt mig!
Busunge.
imellan att gräva en häckgrop och plantera en häck åkte jag in till hälla för att byta kläderna jag fick av mamma i påskpresent. så klart så fick jag med mig mera hem än väntat.
vart en solhatt till Ottilia, Ett par leggings till henne, en topp till mig och ett par capriebyxor.
och så klart så fyndade jag.
HAhha

Innan jag satt mig här vid datorn så åt vi grillat.
Ååh va gott.
Vi grillade kyckling med mosserella och potatisgratäng.
ikväll blir de att spela bingolotto.
hahha.
A vi har blivit pensionärer. 
Är så himla sugen på att vinna en miljon.
Så nu satsar vi på bingolotto och hoppas dem ska skänka mig en miljon!!
Blir antagligen bilder ikväll, från igår.


hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback