Lördag.

Idag är de en helt vanlig lördag eller?
På väg hem åkte jag förbi badelundakyrka och
fick syn på att folk stod och väntade på att få komma in i kyrkan.
bröllop?
Lite längre fram på vägen stod brudbaret beredda och kliva i sitt åk som skulle köra dem till kyrkan.
Underbart.
En dag dem sent kommer att glömma.
De får mig att tänka tillbaka på vårat bröllop.
Saker jag tyckte om och saker jag skulle ha kunnat ändrat på.
Vissa vill att sitt bröllop ska vara perfekt, allt ska gå rätt till och tajmingen ska vara perfekt.
Vårat bröllop var VI, inte för glamoröst inte för perfekt.
Vårat var väldigt personligt och de tror jag att våra gäster tyckte med?

Nu vidare till vår lördag.
Vi åkte ut till landet, Vad.
För att hälsa på gammelmormor och spendera lite tid med min mamma o co.
Var inte riktigt som jag hade tänkt mig, för Ottilia var jätte ledsen, i
nget gick och jag bara kände att de här orkar jag inte med.
så jag tog bilen och åkte hem.
verkar inte som att hon mår helt bra?
Igår spyde hon en gång och så var allt bra därefter, men de verkar ändå som att inte allt står rätt till.
Orkar inte med att hon ska åka på en omgång till av magsjuka.
Då gräver jag ner mig!

Nej nu ropar maten på mig!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Erat bröllop var det finaste jag nånsin sätt, det var verkligen NI, och det är så mycket häftigare än att man verkligen märker att någon annan planerat allt, bestämmt allt =) det var bäst!!

2009-04-26 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback