Har inte hunnit med..

Bilderna jag tog igår, fixade jag till idag så nu funkar de som de ska!!
Känner att huvudet inte hänger med idag, har en extremhuvudvärk och jag känner mig allmänt förvirrad.
Känner mig stressad fastän jag har hela kvällen på mig...

Idag vaknade jag och ottilia kl 6, vi gick upp och lekte.
Vet inte vad som har hänt med henne, hon bara ställer sig upp hela tiden i matstolen,
jag sätter ner henne och hon ställer sig upp.
verkar som att hon inte får nån ro i kroppen när hon ska äta. Blir galen!!
vet inte hur jag ska få bort de? Hon är fastspänd men de hjälper inte..
då viftar hon runt på armarn och vi får mat överallt. J fick sova ut idag, skönt för han..
När han vaknade åt han frukost och sen drog vi in till stan, kolla efter en häck att sätta upp runt våran tomt,
var igentligen tänkt att vi skulle ha satt häck förra året men då hade allt tagit slut så nu tänkte vi att vi skulle vara ute i god tid, Självklart hade plataget så vi fick med oss häcken hem idag, eller häckplantorna...
Så nästa helg blir de påskfirande och häckplantering!!

på eftermiddagen var vi  hemma hos mamma och åt mat, Ååh så gott.
Lider verkligen med henne att hon inte äter mat än. Men snart så :)
Nu sitter jag här, laddar upp lite bilder och J lägger en nybadad Ottilia...

Imorgon får vi se vad vi ska göra, Sarah ville hitta på nått..

Nu kommer de bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback