Happy happy!!

Igår kom en vändning i vårat liv, mitt i allt de mörka så sprack allt upp.
och en smula självkänsla kom tillbaka.
Nu återstår bara dagen idag och sen imorgon.
då ska jag lyfta upp mitt JAG och visa vad jag går för.
Å Jävlar vad dom ska  vilja ha mig! HAHHA

De är så man ska tänka för att man ska få jobbet!

Ska nämligen på Anställningsintervju på Björkbackens äldreboende.
Sökte nämligen jobbet hos dem i början av April och igår ringde han,
chefen om att han ville att jag skulle komma på anställningsintervju.
Har nog aldrig kommit så här långt på en ansökan...

Håll tummar och tår för mig imorgon kl 10...
idag ska jag också på intervju men bra till bemaningtjänst, de andra kan ju bli ett fast jobb!!

Kommentarer
Postat av: soffan

lycka till....

2009-04-29 @ 11:56:47
Postat av: ROSAMARTINA [bloggdesign]

Åh där jobbar jag :)

Välkommen i gänget, får man hoppas då!

2009-04-29 @ 20:43:56
URL: http://rosamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback