Handla

Nu på morgonen var jag och Ottilia och handlade,
handlade innan barnbidrag och lön.
Jippi.
vart en hel del pantburkar och en massa småpengar.
Men jag skramlade ihop 250kr så vi klarar oss till på Måndag.
dock blir de inte så mycket pengar då jag har minus på kontot.
tror aldrig att jag har haft de förut.
Ursch vilken jobbig känsla.
men de kommer bli våran vardag sen...

har iaf bestämmt att vi ska spara 3000kr under dem två½månad som jag ska jobba.
för då kommer vi få in en massa mer pengar än annars..
för dem pengarna kommer att behövas under hösten/vintern..


i vanliga fall så brukar J vara ledig idag, men hans chef undrade om han kunde jobba idag, så skulle han få 1,5dag ledigt istället..

så han ska ta ledigt så här:

Ons 29/4- Jobbar fram till 13.
tors 30/4- Ledig
Fre 1/5- Ledig (födelsedagskalas)
Lör 2/5- ledig (vi åker på kryssning) (jag fyller 20)
Sön 3/5- Ledig.

Så himla skönt ska de bli!


Kommentarer
Postat av: linnea:)

Hoppas ni får det underbart kul på kryssningen!:)

2009-04-17 @ 13:15:39
Postat av: nathalie

Hejsan ! Hon började gå "på riktigt" 2 veckor innan hon fyllde ett.. Innan var det bara 2 steg här och 7 steg där.. Hur går det för eran lillskrutta då?

2009-04-17 @ 17:23:56
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback