God morgon.

Idag så vaknade vi som vabligt runt sex, börjar bli van nu. :)
Kände att igår när jag var och solade med Lollo, så brände jag mig en aning på kinderna.
Ang. glassögonen som jag hade väntat på i hundra år (3 veckor) så fick jag ingen rabbat, dem sa typ att dem inte kunde göra nått åt saken, eftersom att de inte är dem som gör dem utan ett annat företag.
Aja men jag är iaf glad över att jag har fått dem nu.
fast de känns lite konstigt att ha dem på sig..

Ursch vilket tråkigt väder de är idag, hoppas de spricker upp!!
Idag ska vi åka ner på stan, blir bm och stan med systrarna.
Få så hur allt går hos barnmorskan, tror dock de blir svårt att ha med Ottilia men men..
Medan jag är hos BM och Louise tid hos tandläkaren så dem kan inte ta hand om Ottilia.
Men de löser sig..

Nu ska jag sätta mig och äta frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback