En osäker framtid.

Dem senaste dagarna har jag haft en sån magknip, har inte riktigt vetat varför men sen kom jag på igår, att under dem senaste dagarna har jag vart en riktig funderare. Jag har funderat över hur allt kommer att bli. Fram till den 7 augusti är allt som de ska men sen då?
Kommer någon av oss få ett jobb? hur kommer de gå med Ottilias  inskolning?
när kommer den vara kommer vi kunna då ifall vi båda har ett jobb vi ska till? Hur ska allt bli ?

När vi fick Ottilia så var jag helt säker på att vår framtid skulle vara säker,
då J har ett jobb som vi klara oss på. och jag skulle inte beöva ha så bråttom med att  hitta ett jobb,
jag skulle kunna jobba som vikarie fram till de att jag hittat ett fast jobb. men nu blir inte framtiden så,
J har blivit arbetslös och får jobba fram till den 26/6 sen får han lov att sluta pga arbetsbristen.
Så nu behöver jag ett jobb där jag kan tjärna minst 10.000 i månaden för att vi ska kunna klara oss.

Mina tankar snurrar natt som dag och jag vill bara att de ska vara över NU.

Kommentarer
Postat av: soffan

förstår hur du känner dig..men jag lovar att allt blir bra..det kommer å lösa sig..när vi fick barn va Enis arbetslös å jag hade lite f-penning men det gick ändå...bara man kan köpa mat å betala hyran..allt man vill köpa å ha får man lägga på väntlistan.....kramizzz !!vi ses hos farmor på långfredagen å hemma hos oss på annandagen...

2009-04-02 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback