En lång dag.

Idag har de vart en lång dag, både bra och dålig.
Vi startade dagen med att gå på promenad och kolla på ny födda kalvar.
Vart lite stressigt sen, då vi skulle på kalas men de var bara att duscha och byta om och sen dra vidare.
Mot Ebbas två års kalas. Hade jätte trevligt tills att barnen vart trötta och vi for hemmåt.
Efter kalaset så har vi hållt på här i våran trädgård och fixa och donat..


Vill bara sätta mig ner och tjura, för jag har tagit en massa fina bilder idag, tror ni inte att formatet jag har vart inte fungerar att ladda upp.. ÅÅHHH och de går inte att ändra till ett annat format.

Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas på en lösning av bilderna.. Just nu orkar jag inte med dem!!

Kommentarer
Postat av: nadia

de går inte att öppna dom i paint och förmiska dom där då?

2009-04-05 @ 11:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback