En hel dag med Kristina...

Ja som vanligt så har vi spenderat hela dagen med Kristan och Laura,
eller hela dagen var de väl inte men mesta dels av dagen.
Dagen började inte så bra,
Jag och J började bråka och jag orkade verkligen inte med honom så jag drog hem till mamma istället,
vi var där ett tag och sen åkte vi och hämtade Kristan och laura,
vi åkte till hälla för att köpa presenter till Ebba som fyller 2 år på söndag. 
vart hur söta saker som helst,kan tyvärr inte berätta vad, vet aldrig om  Sara läser bloggen :)
Efter vart de mcdonald, inte för min del utan jag fick gott sitta med min soppa :)
När vi hade lämnat av våra kära kompanjoner åkte vi och hämtade J och åkte och kolla in utförsäljningen på K-rauta.
Hittade inget alls. Vi gick i lite affärer och sen åkte vi hem.

Fick iaf med mig ett par as söta sandler till ottilia, en par solglassögon till henne och hårspänen. :)
Tog lite kort på henne när hon har solglasögonen på sig, ska ladda upp dem senare..
Nu på kvällen, gjorde vi grillpremiär. Satan va gott de var :) vart kycklingfilé med potaotissallad och ungsstekta rotfrukter och grillade chaminjoner. :)

Imorgon ska vi på Ebbas kalas, ska bli roligt och de blir en massa kort!!


Kommentarer
Postat av: Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah

Å en minisemester skulle inte sitta helt fel.. Men vi behöver ju en bil lika mycket så får bli det den här gången :-) Vi hade tänkt åka på kryssning iallafall så vi kommer iväg lite.. :-)

2009-04-03 @ 20:16:09
URL: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback