En hel dag här på landet.

klockan är strax efter sju och solen är på väg ner.
Dagen börjar närma sig sitt slut.
Våran dag har vart toppen bra. Efter förra inlägget gick jag och Ottilia ut på en Lååång promenad.
Kom hem efter en timme med en lite bukett tussilago.
Timmarna gick och Ottilia sov fortfarande kl halv tolv fick jag lov att väcka henne,
då hade hon sovit i tre timmar. tror hon gillar vår vädret lika mycket som jag. :)

Efter tolv åkte vi in till stan och hämtade Kirstina och Laura, vi for ut hit.
Sarah kom med william och barnen fick leka lite. Efter en del matning och blöjbyten gick vi ut en sväng. Vi kom upp till kyrkan så vände Sarah för hon skulle hem till Johanna, men vi fortsatte starkt.
Höll nästan på att förlora Kirstina på kuppen, tror nog aldrig att hon har gått i så många uppförsbackar.
HAHHA
Men hon klarade sig, och jag glädje henne med att berätta att jag går här nästan varje dag.
Efter promenaden vart de fika dax, vart saft och kakor för Kristinas del :)
Strax där efter kom J hem och jag skjussade hem K och L för att hinna ner på stan
och hämta ut mina nya glasögon, som äntligen hade kommit. 
Köpte med mig vivaldi hem, Mums.

Ja nu sitter jag här med mina nya glasögon, en anning ovan, inte av styrkan för den är de samma utan av själva glasögonen, skit stora. HAHHA
Ser rent ut sakt ut som en NÖRD, men en vacker sådan. :)
vet iaf nån som kommer att få sig ett gott skratt imorgon (kristina)


Imorgon blir de Öppna för våran del :)
Hoppas de blir lika fint väder imorgon för om, så ska vi börja med häcken!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohh vill ha bild på glasögonen =)

2009-04-06 @ 20:56:30
Postat av: Sarah

Haha, jag vart ju nästan helt slut av den biten jag gick, så jag kan tänka mig att hon höll på att avlida :P Men de va jätte trevligt, måste vi göra om en längre stund :D Hur gick de med brillorna, fick du bättre pris? :)

2009-04-07 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback