Bm och stan.

Kom nyss hem från stan, vart bara en halv dag men de fungerar lika bra när man inte har några pengar. Så klart så fyndade jag, Ett par Jeans från Vila, ord.pris 599kr och nu 99kr :) Shyssta som fan :) Sen så köpte jag en randig tröja med pingvinärm, 49kr :) Som hittat!

Var ju hos barnmorskan också. Var lite orolig innan då jag hade Ottilia med mig in, men de gick finnemang. Vart väl inte så värst klokare, men vi fick iaf veta att de är ingen infektion jag har. eller hon kunde inte se eller känna nått, så nu återstår de bara att vänta och hoppas på att jag inte får någon feber eller mer ont för då måste jag åka upp på en gång.
Fick en ny tid den 24April, få se vad de visar då?

Ottilia står nu framför mig och är lite lätt förbanad, hon drar sig i håret! Hhah hon ser så himla rolig ut. Nej nu ska jag ta och leka lite med henne så blir hon nöjd!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men det gick bra iallefall va?? Blir ju orolig!! <3

2009-04-08 @ 15:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback