torsdag

idag är de torsdag och Johannes sista dag på jobbet sen är han ledig fram till 7 januari! Gud så skönt de sk bli, men självklart så ska han ha möte kl 16 så han kommer hem mycket senare än vanligt, så typiskt. Jag har bestämmt mig för att jag int tänker sitta hemma och vänta på honom, så jag och Ottilia ska åka in till hälla och kolla på en jacka till mig, fick en kupong på Lindex, halvpriset på en julklapp så då tyckte jag att jag kan unna mig en nya jacka. Min gröna är lite för liten över rumpan, min svarta har gått sönder i dragkedjan och den andra svarta som jag fick av mamma i förrgår är alldeles för stor. egentligen har jag inga pengar men jag har ju mitt sparkonto som jag lånar lite snällt utav.

ottilia sover just nu så jag ska passa på att göra mig i ordning! hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

de är klart att vissa bristningar beror på att huden töjs! det kan man ju få fast man inte är gravid, Om man t ex går upp i vikt snabbt och blir fet, så får man ju bristningar! det har ju inte bara med hormoner att göra!

2008-12-18 @ 11:15:45
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback