onsdag!

Aigår så gick jag och Ottilia å la oss kl 20, hade dunkande huvudvärk så de kändes väldigt skönt att lägga sig ner. Igår så var vi på BVC och de gick jätte bra, Ottilia väger nu 7030g och är 62cm lång, lite roligt med längden eftersom förra gången vi var där så var hon 63 men jag tror att Annchristin mäte fel då. HAhha efter sprutan och en väldigt seg doktor så kom vi till öppnförskolan, knappt något folk men men, de var julavslutning så dem bjöd på tomtegröt och skinksmörgås. Som vanligt så kom Johannes och hämtade oss vid 16, precis innan vi skulle svänga ner på e18 så upptäckte jag att de lät konstig om ett däck, Johannes svängde av och han upptäckte pyspunka, som tur var hade han lagt ner ett sommardäck som ett reservdäck. Vi hade turen med oss för de var en annan bil som hade fått punka så vi lånade domkraft utav honom. Tur i oturen! när vi kom hem vart de mat och bad och sen ner i sängen, missade DHW men får se repriset.

Idag så sov jag och Ottilia till 9.30 skönt!! idag blir de bara en hemma dag, och nu är de dax för mat!!

Kommentarer
Postat av: mia

desperate har slutat för säsongen tyvär :P

2008-12-17 @ 13:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback