Måndag morgon.

Idag är de måndag och Ottilia verkar tröttare än vanligt, undra varför? Min lilla prinsessa växer väl så de knakar.
Idag så blir de att åka hem till kristina, umgås lite de var så länge sen vi var där. Efter de så ska vi åka och hämta våra kort på porträttstudion. Ska bli så himla kul och se hur de blev!

igår så var vi hemma hos svärföräldrarna på advensfika, mysigt! vart en hel del diskutioner men de tycker jag bara är roligt. var där längre än tänkt och då vart allt uppskjutet. fick iaf Ottilia i säng och efter de så vart jag helt slut, orkade inte sätta mig framför datorn.


Måste sluta nu, Ottilia tycker inte de är lika roligt som jag att sitta vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback