Lucia på Joelsdagis!

God morgon mina kära läsare, Idag så fick jag en skön sovmorgon till kl 10 :)  Ottilia ligger just nu nere på golvet och leker lite så då får man passa på att skriva lite. Idag som ni ser så ska vi till Joels dagis och se på Luciatåg :) Jag har bestämmt mig för att jag ska filma allt så vi har nått sen att visa honom när han är sådär 15 år :) Shysst syrra han har :)

Igår eftermaten så åkte vi hem till Ottilias farmor och farfar för att jag skulle få övningsköra, Weine tykcer att de går jätte bra, han tycker även att  jag ska boka uppkörningen och teorin nu så vi får de överstökat men jag är lite skeptiskt till de, tror inte jag kommer klara de. men men om han säger de såå..

Nä nu ska jag slita mig från datorn och gå och leka lite med lilltjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback