Julafton idag!

God jul allihopa! Äntligen har man kommit hem och Ottilia har somnat. Lillan var hur trött som helst, jobbigt att fara runt överallt. Men nu är de överstökat,! usch va negativ jag låter, de beror nog på att jag har haft huvudvärk hela dan. Nu ska jag berätta lite om dagen..


Vi vaknade och öppnade julklappar här hemma, sen åkte vi hem till Ottilias framor och farfar för att dricka chocklad och äta skinksmörgås sen vart de paket öppning, vart en hel del paket öppningar underdagen känns som att dagen bara bestod utav de... Tänkte skriva upp vad vi fick

Ottilia: Ett piano, två skallror,Ett gosedjur, en godnatt bok + cd skiva, pekbok, 5 bodys, 4 byxor, 3 tjocktröjor, en adidasklänning, En hoppgunga, saccosäck och en massa leksaker.

Jag och Johannes fick en massa saker, tänkte att jag skulle lägga upp en bild på allt sen men får se hur de går, för  idagså gick min kamera sönder så jag vet inte riktigt hur jag ska få in bildern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback