God morgon.

Natten vart väl lite konstig eftersom att jag hade precis tatuerat mig, Ville inte sova på den så man vände och vred sig hela natten. Igår så träffade vi Niklas och Johanna på Maxi, stod och prata ett tag och sen så bestämde vi att vi skulle träffas igårkväll och kolla på film. Vet inte riktigt hur jag och Johannes kom in på tatueringar igår men de gjorde vi och Niklas har börjat tatuerat, eller han har väl hållt på snart i ett år men så kom jag iaf på att jag ville tatuera mig så Johannes ringde och frågade och de kunde Niklas, Dem kom hit och han gjorde tatueringen på mig och vi kolla på film och så. Den vart väldigt bra och jag är as nöjd :) Han har blivit skit duktig eller de tycker jag att han har vart hela tiden. :)

Idag så blir de att åka hem till mamma och äta tomtegröt och umgås lite, sen måste vi köpa salva och tapetklister. På söndag så ska de tapeseras, Vi ska sätta upp Ottilias fondvägg, tar kort sen så ni får se :) Nä nu ska jag klä på mig och sen så ska jag lägga upp en bild på tatueringen! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback