En skön ledig fredag!



idag är de fredagen den 19 December 5 dagar kvar till Julafton och idag är de barnbidragsdag. Vi började dagen tidigt med att vakna första gången kl 4, Jättekul!  Men som tur var så somnade hela familjen Holmberg om och sov till 8. Vi skulle äta frukost och insåg att allt var slut, men vi skrapade ihop lite frukost och vi for in till stan för att handla. Dagens goda gärning var att åka med en vagn till Sara i föräldragruppen, hon vart överlycklig och jag kände att FAN va snäll jag är. detta verkar som min grej, ger bort saker till människor i behov. :) Jag har bestämt mig  för att sluta handla kläder på ordinarie pris, visst blir de väl lite kläder men jag ska köpa sånt som är billigt och praktiskt, är faktiskt duktig att köpa kläder på myrorna och på Tradera, tycker de är skit bra miljövänligt och ekonomsikt!! Aja nu ska jag återgå till dagen..

Vi åkte och handlade på maxi, ja och efter de så vart de att tanka bilen lite så att vi har bensin fram till lön och sen var pengarna slut, Men nu har man iaf mat i huset! Resten av dagen har jag hållt på och tvättat och städat och äntligen så får jag sätta mig ner för några sekunder, men snart är de dax igen för då ska Ottilia få sova för natten...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du är en mycket snäll människa, ja myrorna är bäst =)

2008-12-19 @ 22:28:08
URL: http://viktfobi.blogg.segg.se
Postat av: Melanie

Har du kanske tid att ses någon dag i mellandagarna? Kan ju höra med Sara om hon också har kan :D

2008-12-20 @ 01:56:22
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback