En mysig dag!

Vi åkte in till Joels dagis vid halv 14 tiden, Fick sällskap halva väg av lillasysster. När Lucia tåget började så kom alla barnen in i rummet där vi satt, Såg först inte Joel men han kom bärande av en fröken. Helt plötsligt så så blir någon jätte ledsen och de är Joel som är ledsen, vart inte så bra lucia tåg för honom. Tycker så himla synd om honom, får dåligt samvete för att jag inte träffar han lika ofta, förrut så var de bara han och jag och de älskade han, Han ville bara vara med mig och ha såg upp till mig, Nu när vi träffas så blir han bara ledsen och besviken, besviken på att han längre inte har mig för sig själv. Känner att jag behöver göra nått själv med han, men när ska man få den tiden? Finns ju knappt tid för mig själv, men de kanske går att fixa under jullovet. Nä nu msåte jag natta lillan. Skriver mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback