3:e Advent!

idag är de 3:e Advent och 10 dagar kvar till jul.

Igår kväll så kom Lollo och Rg förbi och käkade och kolla på tv. Trevligt trevligt :) Idag så har vi vart i farten hela dagen, vi började med att åka hem till mamma där vi åkte pulka och lekte för fulla muggar, efter all lek och bus åkte vi vidare på adventsfika hos Johannes syster Karolin, åt scones och peppakaka. Ottilia busa runt med en liten tjej som hetter Elin. HIhi. A och nu har man äntligen kommit hem, fick med oss en massa julklappar, gud vad svårt de kommer bli att hålla sig borta från dem, HAHHA är som ett litet barn. men så ska julen vara. Å just de nu har jag skickat iväg CV:et, kanske nämde de i förra inlägget men nämner de igen. :)


Känner verkligen att jag skulle behöva en hel kropps massage igen, tror jag ska ringa johannes och be hand bestämma en tid med ulrika, Nä nu ska jag fixa badvatten till lilltjejen, hejdå på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback